Horváth-Szinnyai Borbála vagyok, három gyermek édesanyja.
2006- ban diplomáztam az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskolai Kar szomatopedagógia és tanulásban akadályozottak pedagógiája szakán.
Egy módszertani intézményben szereztem tapasztalatot hivatásom kezdetén. Szerteágazó tevékenységeimnek köszönhetően betekintést nyerhettem a tanulási gondokkal küzdő, az autizmus spektrum zavarral rendelkező és a mozgáskorlátozott gyermekek körében. Utazótanárként óvodás korú gyermekeket is fejlesztettem.
Elvégeztem az akkreditált Dyslexia Prevenciós, Testkultúra Vitamintorna program: Kismama, baba-mama torna tanfolyamokat és az Ayres-féle szenzoros integrációs terápiát. Folyamatosan részt veszek szakmai konferenciákon, baba-mama klubokban előadásokat tartok, olvasom a szakirodalmakat, mert fontosnak tartom tudásom bővítését.
13 éve nyitottam meg a Fejlesztőt, mert láttam, mennyi családnak, kisgyermeknek szüksége van a segítségre. Célom az, hogy a gyermeket és családját egyaránt segíthessem, támogathassam. Jelenleg a Fejlesztő háttérmunkáit végzem, mely a fejlesztési tervek írását, a Szülőkkel való kapcsolattartást és a marketinget fedi le.
Horváth Gergely vagyok, tanító, mozgásterápiás szakember. Feleségemmel, Borival együtt immáron 10.éve dolgozom együtt a Fejlesztőben.
2003-ban szereztem biológia-földrajz szakos diplomát. Államvizsgám után egy alapítványi iskolában helyezkedtem el, ahol diszlexiás és tanulási zavarokkal küzdő 7-14 éves gyermekek komplex fejlesztésével foglalkoztam és elvégeztem a diszlexia terápiás tanfolyamot.
Időközben mozgásterápiás végzettséget is szereztem és feleségemmel együtt tevékenykedem a Képességfejlesztőben. Főállásban egy élsportolókat oktató gimnáziumban szaktanárként dolgozom.
Családi vállalkozásunk egyik tevékenysége a gyermekfejlesztés. Képességfejlesztőnknek célja, hogy segítő kezet nyújtsunk a gyermekek legoptimálisabb fejlődéséhez. Fontosnak tartom a család bevonását a terápiás folyamatba, az otthoni fejlesztést és gyakorlásokat, a Szülőkkel való rendszeres kapcsolattartást, tanácsadást és konzultációt, a korai szűrést, prevenciós tevékenységet, illetve a kialakult problémák kezelését.
Képességfelméréssel, különféle mozgásvizsgálatokkal megállapítjuk, hogy a gyermek mely területeken mutat elmaradást a kortársaihoz képest, illetve melyek azok a képességek, amelyek stabilan jelen vannak. Ezek alapján dolgozzuk ki a fejlesztési tervet és egyéni vagy páros formában megkezdjük a terápiát. Korcsoportonként és/vagy képességeknek megfelelően tartunk fejlesztő órákat, terápiákat a gyermekeknek.